Loviena Melinda

Friend since 2011 

Assalamualaikum. Lovienaaaaaaaaa Melinda. Dang, she got a nice name right? LOVIENA MELINDA BINTI IHSAN HUSSAINI. Weh, Oyee, I know your full name, baby. Bangga sikit please. Hi baby, kau kena pindah jugak? Bila kira tolak cuti, tolak semuanya, lagi 9 hari kau nak tinggalkan aku sensorang dekat PZ. Aku tak marah kau pindah. Tapi jangan tinggalkan akuu please? Jangan lupa aku please. Aku sayang kau tau.

Betul apa yang apak kau buat untuk kau. Maybe dia tak suka kau bergaul dengan kami dekat PZ. Mungkin Bukit Mewah nanti kau kenal lagi ramai kawan, sampai lupa aku. Hmm. Jangan ah lupa aku. 16/11, birthday aku kan? InsyaAllah, kalau takde pape berlaku, kita hang okay, sayang?  Kenapa cuti sekolah cepat habis? :( Aku nak spend time dengan kau lamalama. Terperanjat aku bila tau kau kena pindah. Mengalir air mata........

Aku sian tengok kau menangis, sebab kau kena pindah sekolah. Kau cakap kau asyik fikir hal ni. Kau jangan risau okay. InsyaAllah, kitaa tuition sesama nanti, tiap hari kita jumpa okay, baby? Nanti Lunch KRK. Kita jumpa tau. Aku tak sabar nak tunggu tarikh tu. Aku harap masa tu masa berjalan lambat sikit. Hehehe.

Loviena, aku sangatttttt berterima kasih dekat kau. Kau selalu selesaikan masalah aku. Kau selalu buat aku senyum balik. Kau tak penat layan kerenah aku. Kau dengar aku menangis. Kau pujuk aku. Kau teman aku whatsapp. Aku? Aku tak buat kau bahagia. Aku tak selesaikan masalah kau. Aku tipu kau. Ingat tak pasal Syeera? Hehe, kau belanja aku 'MARAHMELLOW'. Haahahahahaha, aku ingat typo kau dang. Comel.

Loviena, kau jahat. Kau suka buat aku nangis. kau jahat sikit dari aku. Tapi aku jaaht sikit dari kau. Eh apa ni. Kau manda jahat. Kau innocent. Aku sayang kau ibab. K ibab  :DDDDDDDDDDDDD IBABERS. FORVER IBABERS. LOL.
Loviena......... Aku nangis lagi. kau typo banyak. Ayat kau tetap buat hati aku perit. Dan ada yang gelak sikit. Kau puji aku. Wekekeke.

Dear..... Aku harap kau berjaya dunia dan akhirat. Aku sentiasa doakan kau, satu hari nanti terbuka pintu hati kau untuk pakai tudung dan tutup aurat. Aku tau kau mesti cantik meletopletop bila pakai tudung nanti hehe. Semoga kau bahagia dengan Pearl and your parents. They love you. Jangan pertikaikan kasih sayang orang sekeliling kau tau. Aku tau apa yang kau cakap selama ni tak betul. ORANG SEKELILING KAU SENTIASA SAYANG DEKAT KAU. Tahu sebab apa? Kau baik, sayang :) Last, I love you :)

No comments:

Post a Comment